Niezbędna pomoc dla każdego przedsiębiorcy! Brella.pl

Czym jest Brella.pl?

Jest to firma o innowacyjnym podejściu do biznesu. Ich celem jest niesienie pomocy wszystkim tym, którym nie starcza czasu na wykonanie wszystkich obowiązków lub pozostaje go mało dla rodziny i życia osobistego. W tym celu powstała marka, która pozwoli Ci na zatrudnienie wirtualnego asystenta i concierge, którzy pomogą Ci w dosłownie każdej sprawie. Począwszy od wykonania telefonu do klienta po zakup bukietu kwiatów dla żony lub butelki wina dla męża. Firma prowadzi pierwszą tego typu usługę na terenie Polski. Ponad sto osób w całym kraju czeka na to, aż zlecisz im jakieś zadanie!

Co może zrobić Concierge z oferty Brella.pl?

Concierge jest wyjątkowym pomocnikiem, któremu można zlecić dosłownie każde zadanie. Oczywiście, jeżeli coś nie jest przesadą. Dzięki takiej osobie będziesz w stanie zaoszczędzić dużo czasu. Concierge może spróbować zarezerwować bilety na ważne wydarzenie lub samolot, ale może też zadbać, aby ubrania w Twojej szafie były ładnie i schludnie poukładane. Prywatny pomocnik umówi Cię na kolację z klientem, a także będzie mógł zorganizować lekcje gry na skrzypiec dla Twojego dziecka lub być pomocą dla seniora. Concierge firmy Brella to doświadczona osoba, która podoła nawet wymagającym zadaniom. Jest odporny na stres i lubi zmienne warunki pracy. Dobry konsjerż musi cechować się charyzmą, lojalnością i dobrym zorganizowaniem. Nie bez powodu taka usługa wydaje się często niedostępna i bardzo ekskluzywna. Fakt, jest ekskluzywna, ale na ten przywilej może pozwolić sobie każdy, dzięki Brella.pl.

Wirtualny asystent dla każdego!

Concierge to nie wszystko. W ofercie Brella znajdziesz także wirtualnego asystenta, który pomoże Ci w rozwoju firmy. Dlaczego? Zdejmie z Twoich barków część obowiązków, przez co skupisz się na tym, co będziesz uważał za słuszne. Potrzebujesz znaleźć jakieś informacje? Asystent zrobi to za Ciebie. Zbierze dane np. na temat kontrahentów, przeprowadzi rekrutację na wymagane stanowisko w Twojej firmie itd. Zajmie się także Twoim kalendarzem. Będzie przypominał o ważnych spotkaniach, urodzinach bliskich osób etc. Jeżeli chcesz, prześle Ci także propozycje prezentów! Asystenci Brella zajmą się także administracją! Możesz zlecić wysłanie i wypełnienie ważnych dokumentów, przygotowanie wzorów umów, zleceń. Potrzebujesz zlecić napisanie jakiegoś tekstu? Wirtualny asystent pomoże Ci także w tej kwestii. Potrzebujesz przygotowania wniosku, artykułu? Nie będzie to dłużej problemem. Warto wspomnieć, że asystenci Brella mogą zająć się tłumaczeniem tekstów w siedmiu językach!

Potrzebujesz sekretarki?

W ofercie Brella znajdziesz także możliwość prowadzenia wirtualnego sekretariatu. Jak to działa? Klient zadzwoni pod określony numer, z którego zostanie przekierowany do wirtualnej sekretarki. Możesz ustalić sposób, jak recepcjonistka ma odebrać połączenie. Następnie udziela odpowiedzi na pytania, na które zna odpowiedź (ustalisz zakres). W innym wypadku skonsultuje frapujące klienta pytanie z Tobą i później odpowie klientowi.

Oszczędność kosztów i wielka wygoda

Oferta Brella pozwala zaoszczędzić masę Twojego czasu, ale nie tylko. Dzięki wirtualnej pomocy zaoszczędzisz koszty związane z zatrudnieniem nowego pracownika! Przekonaj się sam i sprawdź ofertę Brella.pl.